- Je ordernummer
- Missende producten
- Eventuele opmerkingen
- PayPal
- Visa
- MasterCard
- Bankoverschrijving
- Klarna Payment
- iDEAL
- Overboeking
- Bancontact
- Klarna
- Google Wallet
- DPD Home
- DPD pick-up-point
- PostNL
- PostNL pick-up-point
- Vermeld de reden van retour
- Je ordernummer
- Vervolgstappen
Veelgestelde vragen
Account & Inloggen
Hoe log ik in op mijn account?
Heb je al een account bij ons? Klik dan hier om in te loggen. Mocht je nog geen account hebben, dan kan je er via dezelfde link eentje aanmaken.
De voordelen van een klantaccount
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
Hoe maak ik een nieuw account aan?
Wil jij profiteren van de voordelen van het hebben van een account? Door hier te klikken kan je een (nieuw) account aanmaken!
De voordelen van een klantaccount
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
Bestelling & Levering
Er missen artikelen in mijn bestelling.
Is je pakket niet compleet? Hoewel we onze pakketten zorgvuldig samenstelling kan het voorkomen dat er iets mis gaat. Wij begrijpen je frustratie, dus willen we dit zo snel mogelijk oplossen. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, zodat we kunnen controleren of we inderdaad vergeten zijn om een artikel toe te voegen aan het pakket.
Stuur een bericht en vermeld:
Er zijn producten niet beschikbaar.
Het kan voorkomen dat een product niet meer op voorraad is, we snappen dat dit erg vervelend is. Door je e-mailadres in te voeren op de productpagina ontvang je een melding wanneer het product weer op voorraad is.
Welke betaalopties zijn er?
Bij Kwekenmetled.nl kan je kiezen uit verschillende betaalmethoden. Hieronder vind je een overzicht van alle beschikbare betaalopties. Mis je een betaaloptie? Laat het ons weten!
Beschikbare betaalopties
Bezorging & vervoerders
In de landen waarin we bezorgen houden we de standaardlevering aan. Een overzicht met landen waar we bezorgen en de bijbehorende levertijden kan je hier terugvinden.
Bezorgopties:
Wanneer kan ik mijn order verwachten?
Bedankt voor het plaatsen van een bestelling in onze webshop!
Zodra je een bevestiging hebt ontvangen van je bestelling, starten wij met het verwerken van je bestelling. Als de bestelling ons magazijn verlaat, ontvang jij een verzendbevestiging per e-mail met daarin je factuur, bestelgegevens en een track & trace code. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat de tracking-informatie beschikbaar is. Zijn er problemen met het volgen van je bestelling of heb je de verzendbevestiging niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice die voor je klaar staat.
Retourneren & Terugbetaling
Mijn pakket retour is gestuurd
Is je pakket retour gestuurd? Dit kan verschillende reden hebben, bijvoorbeeld: je was bijvoorbeeld niet thuis tijdens een bezorgpoging, het afleveradres is onjuist, etc. Deze redenen worden vaak aangegeven via de Track & Trace informatie die je online kunt bekijken via de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen. Ongeacht de reden van de retourzending, verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met [email protected], zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen. Vermeld hierbij je ordernummer en geef aan of je graag een terugbetaling of een nieuw pakket wilt ontvangen.
Contact opnemen:
Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?
Heb je een artikel dat je graag retour wilt sturen? Dat kan: het artikel dient binnen 14 dagen na ontvangst - indien het artikel compleet en onbeschadigd is, in zijn originele staat, terug gestuurd te worden.
Hoe je jouw artikel retour kan sturen, vind je terug in ons retourbeleid.
Retour aanmelden
Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
Items die retour gestuurd worden zullen zo snel mogelijk worden terugbetaald (indien je recht hebt op een terugbetaling), en altijd binnen 14 werkdagen het ontvangen van je retourmelding, tenzij je liever een vervangend artikel wilt ontvangen. Als je je gehele bestelling hebt geretourneerd, dan worden de oorspronkelijke verzendkosten ook terugbetaald. Als je slechts een deel van je bestelling terugstuurt, dan worden alleen de kosten van de geretourneerde artikelen terugbetaald. Het is afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gebruikt hoe lang het duurt voordat je het geld hebt ontvangen op je rekening.
Overige Vragen
Hoe kan ik contact opnemen?
Staat je vraag niet op deze pagina tussen de veelgestelde vragen? Vul dan het contactformulier in bovenaan deze pagina om contact op te nemen met onze klantenservice. We zullen je dan zo snel mogelijk helpen!
Ik heb een klacht.
Heb je een klacht? Dan horen we die graag, zodat we je een oplossing kunnen bieden. Je kan je klacht melden bij onze klantenservice door het contactformulier in te vullen bovenaan deze pagina.
Uw account
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
Voor alle vragen
Telefonisch contact
Stuur een e-mail
Social media
Socials
Kwekenmetled.nl
Goudstraat 99
2718RD Zoetermeer
Nederland Bekijk op Google Maps
NL861622868B01
80300448